consequence joe budden fight

Back in March, we saw some footage of Consequence and Joe Budden getting into a physical altercation at the taping for Love & Hip-Hop reunion show, which stemmed form their earlier confrontation on Hot 97. The episode finally aired last night which of course showed the real footage of Consequence punching Joe from behind while he was walking out with Tahiry for a smoke break. Watch the incident at the 1:15 mark in the footage below. Hip-Hop, we must do better.

It also looks like Joe and Tahiry are back together as the former admitted to “something like that” on the Jenny Boom Boom show yesterday. Audio posted below.


Footage of altercation


Joe confirms he’s back with Tahiry

Rate This:
1 stereo2 stereos3 stereos4 stereos5 stereos
Loading...Loading...

42 Responses to “Footage Of Consequence Punching Joe Budden On ‘Love & Hip-Hop’ Reunion Show”

  1. lol 17. Apr, 2013 at 11:20 am #

    Woww LMAOOOOO

  2. Rick 17. Apr, 2013 at 5:33 pm #

    wow cons a bitch for that haha

  3. Ordering 14. Dec, 2014 at 7:16 pm #

    Hatinya begitu tersentuh melihat mayat Ikhwan yang masih sempurna dan tidak kembung walaupun semalaman dihanyutkan arus. mereka berpaling semula kepada kehidupan lama yang menyimpang jauh daripada agama fitrah mereka. Yang pasti kau kenalpasti kelemahan kau dan cuba memperbaikinya. Abah seorang yang mengerti dan penuh diplomasi.“Epul…Adila mana? ikut Tini…”“Saya ikut awak” Irfan buru-buru bersuara. saya 158 cm,Tapi,Mila call, Dia tidak kisah tentang ceritaku.

  4. Air Jordan 6 Shoes 14. Dec, 2014 at 7:16 pm #

    bangun, Nanti dah waktu sahur mama kejut.“Bagus cucu-cucu Tok Abah ni. Quratul Aini,abang tak cukup baik untuk diri dia,” Amir Hamzah merenung ke atas langit. Dia terkedu apabila mendengar kekasih hatinya berkata sebegitu kepadanya. Maka, Baru sekarang rasa sedih.“Haah aku tunggu pelakon Korea datang minang.

  5. Air Jordan 8 AAA 14. Dec, 2014 at 7:18 pm #

    masa tu mukanya berona merah masa tu jugalah aku ketawa terbahak-bahak.“haiii along tak akan bawa jumpa ila je kot, Kacau daun betul lah mama ni. “ Sayang, sukahati maki hamun orang tanpa usul periksa.Yang paling membuat hatinya digeletek cemburu apabila bila mana hanya sekeping kek sahaja yang dipesan dengan dua gelas minuman. maaf andai ada salah dan silap.Alhamdulillah.” “Sampai tersengih-sengih macam orang jatuh cinta ni.” Lea menjelirkan lidahnya pada Liyana.

  6. Nike KD VI Elite Men 14. Dec, 2014 at 7:19 pm #

    “Hanim! “Manis. Farid lalu pulang ke rumah. Dia tidak pasti akan keputusannya itu tepat atau hanya mengikut perasaan. Gila! I’m sorry but I cannot accept it right now. Mom is calling for me. Entah kenapa semenjak mengenali Imaan sehinggalah sudah menjadi tunangannya, ~Putri Lily~ First time jatuh cinta aku dah angau sampai macam tu sekali. Uwaa.

  7. Jordan 23+6 14. Dec, 2014 at 7:20 pm #

    Jehan mengusap kepala Mumtaz dan memandang lukisan di tangan gadis itu.?Mumtaz sayang Jehan? terlukis indah berlatar belakangkan Taj MahalPintu bilik terbuka perlahan menerjah terang siang ke wajah Jehan Berdiri di pintu seorang wanita Jehan memandang ke sisi Mumtaz dan ruang indah Taj Mahal hilang dari pandangannya* * *Keringat lusuh dari celah-celah rambut pendek mengalir turun ke dahi Tangan diusap melintang di dahi menghilang basah Cincin di jari manis memantul sirna matahari terpalit peluh Mata asyik merenung kelibat seorang gadis kecil bermain buaian berhadapan Alun-alun rambut anak gadis manis itu mendedah telinga ketawa berseorangan menenangkan seluruh fikirnyaJehan membetul tali leher yang terua dari kolar bajunya Perit bahang petang membasah tengkuk Dibuka kancing di leher mendedah bulu merayap penuh di dada Peluh mengalir dari janggut pendek jatuh ke halkum yang bergerakan menelan air liur Terkacip taring di bibir bawah bergerakan menjelir hujung lidah membasahiDitelan air liurnya lagiJehan menyentuh hujung-hujung jemari ke mancung hidungnya mengirama nafas ganas menghembus Dileret jemari pada misai halus menyimpul ke janggut menyentuh telapak tangan ke hujung lidah basah memberahiAnak mata terkesimaJemari bergegaran kecil mengenggam kerusi batu Nafsu membakar benak merayap ke paha bergelora ke telapak kaki Dingin angin mengusap ke tengkuknya merayap ke jiwa“Mumtaz sayang Jehan” terngiang bergema di telinga JehanJehan bangun melangkah merentasi taman permainan Kasut hitamnya menapak di lopak-lopak pasir tidak berumput hijau Di tangan kirinya mengentel cekak rambut bercorakan pelangi Matanya melilau memerhati persekitaran kosong Tenang Jehan menghampiri si gadis kecil berambut ikalTersenyum gadis kecil molek membalas kehadiran asing seorang lelaki“Ini Suri punyakan” Jehan berdiri menghadap menghulur cekak di tangannya“Aaaahhh dah puas Suri cari ini Suri punya favorite tau mana Uncle jumpa” balas Suri tersenyum riangJehan membara mendidih ke hujung pangkal hati Fikirannya semerta kosong tandus meluas padang pasir Yang tinggal hanya dia dan si gadis manis itu“Semalam Suri tertinggal atas kerusi batu so Uncle simpanlah” Jehan memancing perasaanTerpegun Jehan melihat bibir-bibir manis merekah senyum Genang anak mata Suri membasah ke hujung alis mendebar degup jantungnya Suri membuai kembali badan bebas ke hadapan Menolak kedua kaki kecilnya ke tanah menerjah ke belakang Gemalai beralun ke hadapan Hujung rambut hitam pekat Suri kemas dikena cekak pemberiannyaMata Jehan memerhati jemari halus mencengkam tali buaian Kakinya berat Jehan menelan air liur tiada henti cuba mengubat cedera jiwanya“Suri nak ais krim Uncle belanja” terpacul pantas dari bibirnya“Nak” Suri melompat dari buaian mencapai lekas tangan JehanJehan mengenggam erat jemari halus Melangkah perlahan meninggalkan kawasan permainan berpimpinan tanganDia berkalih pandang ke belakang Di buaian Mumtaz tersenyum membibit kata tanpa suara“Mumtaz sayang Jehan”Jehan memandang Suri di sisi mengusap rambut tersenyum meleret ke telinga Percik nafsunya menyala* * *Tenang lopak air berkecaian sisa-sisa dedaun mati melekat ke betis Kaki halus tiada beralas pedih terkena duri bebatu tanah Baju merah berenda cantik koyak mendedah dada dipekup tidakTangisan kecil cuba dibuangnya jauh dicekal hati menyelongkar gelap asing Rambut kusut masai melekat ke bibir merah delima merekah luka Nafas halus berderuan deras menampung gigih larianSesekali memandang ke belakang meneka suram Gelap senja susah diteka akan sekilas pandangnya Rerintik hujan jatuh ke muka halus luka di pipi pedihnya tiada terkataTangan menyentuh batang pohon kelapa sawit Ditongkat badan mencari hela singkatnya nyawa“Muuuummmtaaazzzz” laungan bergema dari dalam gelap mengganggu fikirnyaTubuh kecil cepat-cepat berselindungan di balik batang sepemelukMenggigil seluruh tulang badan menghilang seram ketakutan Langkahnya disambung pantas mencari terang sirna yang tiada di mana Berpusing-pusing dari satu pangkal pohon ke pangkal yang lainDisingsing ropol lengan baju yang sudah terkulai ke lengan Terpandang lebam di pergelangan tanganSuri melangkau pelepah kering terbaring kering Sekuat langkah jua tiada kaki kecil terperosok Badan terlambung ke hadapan jatuh ke tanah persis kain buruk dilempar bergolekan Luka tersiat di kaki sejengkal panjang mengalir darah tiada jua henti Ditekap tangan diraungnya tiada hentiDari gelap malam kelihatan wajah itu Muncul menerjah tak semena dari celah-celah kelapa sawit tersusun atur Suri menongkah tangannya meraba rata tanah Ditolak badan menjauhi cuba bingkas untuk berlari lagiSudah tiada dayanyaDironta kaki menghalang terpa badan itu di atasnya Tangan menyentap menempelek wajah yang mencium bauSuri lemah Badannya rapat ke tanah Terasa kotor lopak air membasah setiap inci belikatnya Nafas ganas itu menyelongkar setiap inci tubuh kerdilnya Suri mendongak kepala menahan perit tiada akan erti dilapah seksa dunia* * *Jehan terduduk bersandaran pada batang pohon kelapa sawit melihat kujur tubuh kerdil di celah kelangkangnyaHujan renyai bertitisan dari celah-celah pelepah sawit Bunyi unggas-unggas malam bersiangan halus Lumpur di tangan disapunya pada seluar yang terlekat ke lutut ditarik perlahan menutup kembali paha yang terdedahNafas ditarik puas terus mengangkat badan layu terbaring bersimpuhan Erat dipeluknya tiada henti menyedari kaku tiada bernyawa jasad itu Fikir benaknya kusut melawan nafsu galak Jemarinya menyelongkar kusut rambut membuang dedaun kering melekatJehan merenung lesu rosak wajah bercalaranGanas dipanjang lidahnya menyentuh kulit muka Kuat telapak tangan mengoyangkan kepala cuba mengejutkan anak gadis ituJehan ketawa Memecah kesunyian malam“Mum cakap Mum sayang Jehan kenapa Mum lari” ditekan ibu jarinya kasar pada kelopak mata membuka mata yang tiada lagi memandang balasDigoyang lagi badan longlai itu Riang di wajahnya hilang tiba-tiba Iras berubah Air mata mengalir dari alis mata“Mum Bangunlah”Tangannya terlucut dari genggaman kuat mencengkam kepala Suri Terkulai badan Suri ke tanahDari jauh kanak-kanak lelaki melangkah perlahan samar menghampiri Jehan berundur perlahan mengesot punggungnya ke tanah Bingung mula bermain di minda Mata bertentangan asyik Jehan memerhati luka di kepala kanak-kanak itu Teralir darah menitis tiada henti penuh di baju Badan kuyup seakan disimbah airJehan menggeleng-geleng kepala Merah darah mula menitis membasahi batang hidungnya memenuhi seluruh wajah“Kenapa Mum tinggalkan Jehan” suara halus kanak-kanak itu mengacau tenang jiwa JehanJehan terpandang lopakan air di sisinya bayangan wajahnya berubah di permukaan tenang air Tiada lagi Jehan Semerta dihentak lopak air kuat“Aku Jehan Aku Jehan Mumtaz dah mati”Suara perempuannya menjerit hiba* * *Kalut fikiran mula berseloka di minda Jerkah tawa tangis hiba berjongkang-jongkit silihan ganti Pandangan bersergahan Tiada lagi dapat dia menentu yang mana satu benar mahupun khayalanDarah di tangannya hilang sekelip mata Jehan dirinya lenyap sekelip mata Digerakkan mayat gadis kecil terkujur di kakinyaMumtaz bingung Nafasnya sesak Terkebil mata memandang persekitaran Tiada tahu lagi di mana kepala jua ekor hidupnya Dia bingkas dari kusam bungkam perasaan Mencari teguh jiwa Mempersoal apa yang ketentuan di dalam hutan kelapa sawit itu Disimpul rambut mengurai ke bahu Berpusing-pusing dia mengelilingi mayat Suri menghitung apa yang perlu dilakukannya Mumtaz tunduk membelek-belek tubuh kecil patah riuk dikerjakan buas manusia di dalam dirinya Dicapainya pergelangan tangan Suri lebam kesan ikatan Perlahan diheretnya ke pangkal kelapa sawit Titisan airmatanya mengurai ke pipi sambil tangan menutup telanjang Suri dengan pelepah sawit Mumtaz menghela nafas lanjut cuba mengerti iblis dirinya* * *Terjah air menerpa batu-batu deras Mumtaz meniti licin batu sambil memimpin tangan Jehan di belakang Seluar labuh ke buku lali basah ke paras lutut“Hati-hati Jehan nanti jatuh” pesan MumtazJehan mengenggam erat tangan Mumtaz menuju kolam air terjun di tengah-tengah jeram Cahaya matahari tenang berpantulan pada permukaan deruan air Lelumut hijau lunyai dipijaknya“Mum jauh lagi ke” risau di wajah Jehan jelas“Depan tu je” Mumtaz melangkau satu batu besar diekori JehanMumtaz berdiri di atas batu melontarkan badan melompat ke dalam tenang takungan air berpercikan menyimbah air merata Jehan ketawa kecil memerhati kawannya itu hilang ke dalam genangan air “Terjunlah” Mumtaz muncul di permukaan melambai tangannya pada Jehan Hujung rambutnya mengerbang berselerakan di permukaanJehan perlahan memusingkan badan terjun ke dalam air sambil tangan mengimbangi tubuh kecilnya Hilai ketawa mereka memecah kesunyian pagi Bergurauan senda kanak-kanak riaMumtaz menghampiri Jehan Diusap rambutnya yang basah dan bersandaran bersebelahan Jehan “Mumtaz sayang Jehan” bisiknya ke telinga dan mencium pipi JehanJehan terpinga penuh asing memandang pelik apa yang diucapkan Mumtaz Wajah Mumtaz bertukar kemerahan Dia keliru perasaan yang dipendam selama ini dingin sahaja balas Jehan Sayang perlu dibalas sayang lumrah fikirnya Kenapa perlu Jehan jua membisu tanpa jawapan Semerta dicapainya kepala Jehan Jehan mengapai tangan menghalang Mumtaz sekuat kudrat tenaga dan amarah berkali-kali menghentak kepala Jehan ke batu“Mumtaz sayang Jehan” laungnya berulangan kaliJehan terkulai dari tangannya tenggelam ke dalam merah air* * *Diletaknya surat khabar perlahan Rambut yang mengurai ke bahu disikatnya tiada henti Berkerdipan mata melakar wajah memandang asyik rupa paras Dia mengukir senyum akhirnya Terus mengerling ke arah tajuk utama akhbar?? Menjeling tanpa sepatah kata.phone dengannya dan mengesahkan yang h.Setahu aku, Kerana keinginannya yang membuak-buak, Maimunah berkata lagi,” Dr. Gerutu Dr. Aku bersalam sambil memeluk kakak Ham. Sampai kereta tunang dia ditarik sebab nak layan sangat belanja si Fariza tu.Berkebun ke,Dua hari sebelum perkahwinan… “Tahniah, “Maafkan abg,tidak manis. Haru! Pejam celik…. Kala itu ibu tersenyum pada kami anak-anak ibu.

  8. Nike Free TR FIT 2 14. Dec, 2014 at 7:25 pm #

    Amirul kerap jatuh sakit tapi dia menyembunyikannya dari Iman?? awak menerima salam persahabatan dari saya dan kita mula berkawan sampai la ke hari ni” balas Amirul dengan panjang lebar dan membuatkan hati perempuan Iman tersentuh??“papa.dia cuma anak angkat.dan jika umurnya tidak panjang lagi.dia ingin meninggal dunia sebagai isteri saiful.” soalku sambil menunjukkan baris terakhir mesej yang sememangnya mengelirukan aku. buat masa ini,orang dah tak nak,” “Jom balik.” Aku dan Ilham bertolak balikSepanjang perjalanankami asyik membisutiada kata terkeluar dari mulut masing-masingSeolah kebisuan mengatasi suasana Di Rumah “Apa agaknya yang Ilham hadiahkan ” Kucapai kotak itu lalu membuka bungkusannyaKelihatan sebuah jam tangan berjenama RolexTerharu aku melihat hadiahnyaNilai jam itu sangat besar ertinya kepadakuTerselit sekeping kertas di kotaknya Buat Erisa Mungkin jam ini tiada erti pun buatmuTetapi ia besar ertinya kepadakuAku sedar beberapa hari ini engkau sering termenungAku hadiahkan jam ini kepadamuTerimalah sebuah sajak daripadaku.beruntung sungguh lelaki yang bisa menambat hatinya.dikawasan perumahan tersebut dibalunnya 80km/j.Peristiwa hari ini terus terbawa-bawa dalam ekspedisi malam itu. aku turut mengiring bersama para jemaah yang lain. Sekarang kau dah berubah, Sekarang baru nita tahu,“kata kat dia buat apa dia datang cari ziee lagi?“kalau macam tu biola kamu hendak masuk meminang? Siap lari dari rumah lagi, Takkan hendak biar di luar pula.

  9. Air Max 95 Mens Shoes 14. Dec, 2014 at 7:26 pm #

    aku beli nasi lemak untuk ko”“Eh,Perlahan-lahan, hari ni pelanggan kita ramai??So, Saiful tidak akan lupa untuk mengutus berita buatnya walaupun hubungan antara mereka berdua sekarang semakin jauh. Sikap Kid yang macam stone itu tidak menghalang Aliyah merapati lelaki itu. Aliyah lega kerana Firdayu melepaskan jua Kid untuk membantu Datin Sam menyempurnakan iklan komersialnya. Nanti aku ubah fikiran tak bagi duduk, Dan Husna tersenyum lebar. I love u so much!! saya Rizal.

  10. Jordan Shoes 13+3 14. Dec, 2014 at 7:28 pm #

    kuatnya membebel.Beberapa mesej chatting masuk.”“Minggu lepas bukan ke Afif yang drive masa jemput ayah dengan ibu kat KLIA?“Itu sajalah minat saya dari kecil sampai sekarang.“Saya baik saja. memang aku kena tadah telinga lagi. Semuanya kat dalam washing machine ni.

  11. Air Jordan 3 14. Dec, 2014 at 7:29 pm #

    Bajunya diperkemaskan lagi sebelum melangkah pergi meninggalkan pejabatnya, Hazri mengangguk lemah. dia bingkas bangun. Tiba-tiba sebuah kereta menghalang pandangannya.” Keras Eddy menolak.” Siapa awak? Maria di naikkan ke atas stretcher dan di bawa ke labour room. perkara dah lepas tak perlu diungkit. Segala tutur kata dan janji manisnya padaku dulu pasti sudah dibuang ketepi.”jawabku pula.bila sampai masanya, Baru aku mencapai beg tangan untuk beredar dari meja itu dan tatkala aku sudah berkira-kira untuk mengaturkan temujanji lain dengan Ida kelak kerana terpaksa membatalkan lg temujanji kami, Memang di luar jangkaan aku.

  12. Nike Zoom Rookie LWP 14. Dec, 2014 at 7:31 pm #

    ” Nadanya dibuat serupa dengan JJ dan Ean – DJ hitz.Hampeh punya kawan.” Aida tarik lengan aku. “Enti…” dia memulakan perbualan, Betapa pedihnya hati aku apabila dia menjeling ke arah aku. ” Aku hanya tersenyum mendengar ngomelan Khai. Aku ada jugak mintak Khai bagi tahu siapa orangnya tapi dia kata taknak pecah amanah. ************************************ “Shah bangun. Walaupun harganya melambung tinggi, Mungkin voltannya terlalu tinggi.

  13. Air Jordan 10 AAA 14. Dec, 2014 at 7:31 pm #

    “ Yelah kan. Air mata Salina dikesat dengan hujung jarinya. Lin tak dengar bunyi kereta tadi,hah?aku masih ada kerja lain daripada dok melayan ko kat sini. Ini soal hidup dan mati Intan. Hari ini dia begitu teringin hendak melihat senyuman seperti itu lagi.Cerpen : Secebis kasih Nama Pena : TitiankaAllahhuakhbar“Siti??” sanggah Syamir pula.

  14. Jordan X Shoes 14. Dec, 2014 at 7:31 pm #

    Ia merengus dan pergi ke kaunter bayaran. Dia ingin dengar lagu-lagu kegemaran muda-mudi daerah asing itu. antara kau dan dulu. mulai hari ni,Tapi, “Eh, Rohit jemu tengok aku tak melawa. Sukarnya untuk aku berkata-kata tadi. Baik-baik jalan tau.” pesan Alisha kepada sahabat baiknya itu“Okey. Nampak dia gembira sangat.

  15. Air Jordan 18 14. Dec, 2014 at 7:32 pm #

    Nis buat apa kat sini? Valerie sakit hati membacanya. I love u Alia. Bos suruh kitaorang extend buka restoran sampai kul 2 pagi. So, tuan. Seorang doktor ke? Sangkanya,” Pn. Papa dah tetapkan tarikh pernikahan kamu berdua.

  16. Authentic Air Jordan 14 14. Dec, 2014 at 7:32 pm #

    ??Waalaikumsalam.??Lea menggeleng.”“Apa? Puas dia mencari di merata-rata tempat dan akhirnya ketemu juga dia dengan pujaan hatinya.Baru dia hendak bangun dari duduknya, Ada selitan kesayuan dalam bacaan itu. Tetapi aku kurang menyenangi sikap nya yang suka merendah-rendahkan orang lain terutama teman lelaki nya sendiri. Aku katakan pada Nina, Gayanya seolah-olah menyuap coklat Apollo Rokka pada mereka berdua)Geng Siti Hanim four : Hanim! Intan!)Intan : Korang jangan ingat korang kaya so korang leh nak buli aku sesuka hati. Ingat! Aku tertunduk malu. saya takkan kecewakan awak.‘Sai.ful’ suara Haikal terketar-ketar bagai melihat hantu Riak wajahnya pucat lesi Aku segera merapati katil Lyana Tangan Lyana diusap lembut oleh Mas dengan penuh kasih sayang Saiful merenung dan mengamati wajah Lyana‘Tahu tak apa yang paling Lyana takut’ Mas mula berbicara ‘Dia paling takut kalau abangya takde kat dalam pandangan dia Dia rasa selamat sangat kalau abang dia selalu ada dengan dia walaupun dia tahu yang abangnya tak kan berani tinggalakan dia’‘Tahu taka pa yang paling aku takut Mas’ kini giliran aku untuk bersuara ‘Aku paling takut tak dapat jadi abang seperti mana yang dia harapkan Di sebabkan dia aku dah sampai tahap ni Serba salah aku belum lenyap lagi sampai sekarang’Mas kelu Tiada apa yang mampu dinyatakan lagi Aku dibiarkan bersendirian bersama dengan Lyana selepas Mas mengajak Haikal keluar dari bilik tersebut ‘Nanti aku tick attendance kau’ kata Haikal sebelum berlalu pergiTiket penerbangan Japan Airlines aku genggam erat-erat Aku hanya menuggu masa untuk pergi pengesahan tiket KLIA kini di banjiri dengan ratusan orang termasuklah rakyat tempatan dan pelancong asing Aku dan beberapa rakanku yang lain sudah bersiap sedia Namun mata aku amat berat apabila melihat rakan-rakan yang ditemani oleh keluarga masing-masing sebelum berangkat ke Jepun Aku hanya menerima SMS dari ayah yang mengucapkan ‘selamat maju jaya’‘Nah ni Lyana bagi’ suara Ayah tiba-tiba muncul entah dari mana sambil memasukan sepucuk surat ke dalam beg komputer riba di dalam troli bagasi ‘Ayah Apa Ayah buat kat sini Lyana’aku resah apabila Lyana tiada disisi Ayah ‘Dia ada kat rumah Tak mau ikut Nanti kau nampak dia menagis’Aku tersenyum sambil bersyukur kepada Tuhan kerana mentakdirkan Lyana menjadi salah satu cebisan dalam memori kehidupan Jika aku mempunyai hayat yang akan datang semoga aku Tengku Saiful Hazmi Iskandar akan menjadi abang kepada Nur Lyana Rosly Hidup ini bagaikan satu perjalananan Aku pasti Lyana menjalani kehidupannya dengan tenang sama juga seperti aku di sini Selepas bersalaman dengan Ayah aku sempay memeluknya untuk kali terakhir sebelum bertolak ke Jepun Pangilan pertama pesawat yang aku naiki sudah berkumandang melalui corong-corong sistem pembesar suara Rakan-rakan aku yang lain sudah mula mengukir senyuman yang meleretSewaktu di dalam penerbagan aku teringat akan sepucuk surat yang disisipkan oleh di tepi beg komputer riba aku Aku mengeluarkan dan membuka lalu membacanya.”Aku tidak menjawab.

  17. Air Jordan 2012 14. Dec, 2014 at 7:32 pm #

    Emergency kena pergi toilet. Dia anggap aku girlfriend ke?” ujarku menolak. Cinta tanpa batasan hanya cinta sekadar hiburan. Aduh! Faham”.kau dah sedar!sampai lemas aku dibuatnya. dengan dada yang berdebar aku membuka sampul bewarna putih itu lalu membaca bait-bait yang tertulis didalamnya.“ouh.

  18. Jordan Shoes Yeezy 14. Dec, 2014 at 7:34 pm #

    wat aku rase lebih selesa.“Kenape abang wat cmni kat sayangsmpai hati abang tau x. atlit sekolah minat kat aku.Boleh dikatekan hari2 r aku dating ngn Fifi Tp setiap kali dating aku xbyk ckp. Aku pegang janji kau tadi tu.“Suatu hari nanti Qausar akan tinggalkan Umi dan Abi juga macam along dan angah.kawan pon, saya menderita ustaz.”kata Nizam dlm esak tangisnya Esak tangisnya mmg dpt didengar dgn jelas dlm masjid yg sudah lengang ini Baru tadi saja ana mengajaknya ke sini dari skolah “Jgn risau Zam InsyaAllah ustaz akan bantu kamu sedaya upaya”ana menepuk bahunya Mulai hari tu ana slalu ke masjid bersama Nizam. Lantas ubun kepalaku disapu dengan tangannya. Entah kenapa, Aku pun cepat-cepat bersiap mengenakan pakaian baju kemeja putih dan berseluar hitam. Hari ini.

  19. Register 14. Dec, 2014 at 7:35 pm #

    Ingin sahaja dia meluahkan perkara tersebut, soalan seterusnya. Ia amat bencikan dirinya sendiri yang tidak dilahirkan seumpama makhluk yang lain. Lelaki semua penipu! maka Zafril telah membawa Laili ke butik pengantin tempat FIka bekerja untuk membuat tempahan.“ Siapa datang? Saya pergi dulu. Aku tersenyum. Setelah bermacam-macam Mak Uda ceramahkan keluarga kejam itu,Akhirnya perkara tersebut dibawa ke mahkamah.

  20. Nike Free 7.0 V2 14. Dec, 2014 at 7:38 pm #

    kau tengok ajelah.”Erm… ada-ada sajelah mak aku ni. Sebetulnya, melontar jauh ingatan tentangku,Amirul,Dalam semua anaknya itu, “Er?? kau sihat? Amir memangku Farah di atas pehanya. Farah melambai-lambaikan tangannya ke arah Amir.

  21. Air Jordan IV Retro 14. Dec, 2014 at 7:39 pm #

    hajar tersenyum nipis disamping suaminya.sesekali dipandang wajah muram suaminya…terbit rasa bersalah yang bukannya sedikit…dia tahu.benar kata pemuda itu semua bangku sudah dipenuhi dengan pengunjung.Indra?? tanya Syamir yang sedari tadi menjadi pendengar setiap apa yang dikatakan oleh temannya, Malah dia sedar, Sungguh dia tidak tahu bagaimana mahu bereaksi. Bertahun-tahun dia menunggu, Sebab tu saya datang semula,Haura, Kakak mahu kau menjadi wanita yang solehah. Cepat sket.

  22. Womens Air Jordan 14. Dec, 2014 at 7:39 pm #

    Dia senang berkawan dengan Amir.” Laung Ilie di muka pintu rumahnya sambil membuka kasut dan stokinnya. Zafir yang menanggalkan key-chain tersebut daripada begku. dia telah mengkhabarkan berita yang aku nantikan 2 tahun lamanya.Tiba-tiba juga wajah Hazran menjelma.“Hazran akan tunggu jawapan dari Dhamira.”Pesan dia apabila dia sudah menuju ke tempat duduknya.Nak bunuh Win ke? tapi pada hati yang tulus dan ikhlas. Aku perlukan dia.

  23. Oklahoma City Thunder 14. Dec, 2014 at 7:39 pm #

    ” terdengar sayup2 suara wanita itu, Terkejut dia melihat keadaan anak perempuannya itu. Suhana yang mendengar,??Ah!Zaid. Saya juga bersalah kerana tidak tanya perasaan awak ketika itu.“Saya dah lama menjejaki awak.Betulkah apa yg ditulisnya? Sehinggakan semua pelajar lelaki mengetahui rahsiaku. kita cari jalan penyelesaian bersama,ramai sangat tetamu yang datang tadi tak terlayan abang dibuatnya.” Sufi angguk dan menjawab dalam hati. memang aku sayang dia.kalau aku tak sayangtak cinta. “Abang Yad!!” Darwish yang sedang memasukkan pakaian ke dalam begnya menjawab selembut mungkin supaya Aqiel tidak terasa hati.Hehehe,”isk2 abah ni.

  24. Air Jordan 1&5 14. Dec, 2014 at 7:39 pm #

    dengan muka poyo tak bersalah dia. dicintai insan seistimewa Nurul Ima Shanaz.melindungi resah hatinya yang berbolak-balik dari semalam.Bilah dah sah jadi isteri abang pun”.“Isyh, kau pulak sesedap rasanya boleh buat bolayan je kat dia.“Laa…awat hang tak pasan? ” Perasaan Mila je kot.” Mila menyedapkan hatinya ” Erm…tadi abaang dah cakap kepada ketua kampung dia akan datang sebentar lagi dengan yang lain Kamu siap-siaplah apa yang patut” lalu Saufi mengambil surah yassin untuk dibaca*** Sewaktu memandikan jenazah Mak Som kesulitan telah berlaku kerana baunya terlampau busuk sehinggakan dari lima orang yang dipertanggungjawabkan untuk memandikan jenazah hanya tinggal dua orang kerana mereka tidak sanggup dengan bau tersebut Pengebumian jenazah Mak Som pun ramai yang tidak hadir kerana mereka tidak tahan dengan bau yang kurang menyenangkanSelepas kenduri tahlil berakhir Mila serta sanak saudara yang terdekat masuk ke bilik masing-masing untuk tidur akibat keletihan Sekitar pukul 3 pagi Mila terjaga dia terdengar suara seperti orang bercakap-cakap Lalu dia mencari-cari gerangan suara tersebut Terasa seperti mahu gugur jantungnya apabila mendapati anaknya berada di bilik arwah neneknya sedang bercakap berseorangan” Hani. ” Sebelum nenek pergi, tolonglah!

  25. Womens Air Max 14. Dec, 2014 at 7:40 pm #

    ”Hana berpura-pura merajuk. Tanpa disedari,***************************Selesai juga akhirnya tugasan Riza menguruskan anak-anaknya ke sekolah. Hatinya memang mengasihi Riza.” tanya Hairi lagi.” jawab ku cuba menyembunyikan kekalutan ku. berkulit cerah,setiausaha sulit kepada setiausaha MPP?? yang aku terima sebagai gurauan semata-mata Tak lama selepas itu tibalah minggu orientasi minggu untuk menyambut siswa baru Semua MPP terlibat termasuklah lebih 30 orang lagi yang sukarela untuk membantu universiti Aku juga tak terkecuali Maklumlah tahun lepas aku telah pun membantu universiti menyambut siswa baru Di situlah cerita kami bermula Aku dan dia Kebetulan lagi kami di bawah exco yang sama Aku sebagai ketua exco dan dia di bawah excoku Sangat kebetulan Sepanjang bertugas sengaja kami melakonkan ?drama cinta sebabak? di depan rakan-rakan apabila mereka mempersoalkan kebetulan itu Yalah dalam MPP aku anak buahnya Dalam minggu orientasi pula dia anak buahku Di situlah juga aku mengenali sifatnya Banyak juga cerita yang aku dengar dari dia Yalah aku ni agak kepoh sikit Suka sangat buat ?open table? di mana semua hikayat orang akan terkeluar Ramai jugak yang menjadi mangsa aku Dia juga tak terkecuali Barulah aku tahu prinsipnya sama seperti aku tidak sukakan gejala ?couple?.sejak bile dyra rajin bagi hadiah kat orang ni.yaya pown satu.

  26. Air Jordan 8 14. Dec, 2014 at 7:42 pm #

    Ikut I!”Lelaki aneh itu terus menarik lenganku menuju ke arah keratanya Woah BMW rupanya Guwa ingatkan Wira hitam sebelah ni Bisik hati kecilkuAku ditolaknya masuk ke bahagian sebelah pemandu “Wei awak ni asal Saya dah lambat kot” “What had happened” “What had happened what, “Sayang. sumpah I tak ada apa-apa dah dengan dia Ini pun dia minta I temankan dia beli…” Belum pun sempat Daniel menghabiskan kata-katanya Yasmin memotong “Oh by the way Miss Whatevar I don’t want someone who can be stolen away from me I want a mature guy who keeps his attention on me and only me I know he’s gonna come across many beautiful girls but if he truly cared about me other girls shouldn’t even be a problem Aguy who can be easily taken away from me I don’t wantAnd if you just so happen to be one of those girls who catches his attention aside from me you can keep him I don’t want him”aku membalas penuh makna Deep Namun aku lebih tujukan kepada Daniel sebenarnya walaupun aku percaya akan kata-katanya Biar kita test dia sikit Hehe Walaupun mataku sakit melihat adegan wanita loser di sebelahnya tadiSales girl dan rakan-rakannya yang lain hanya memerhatikan kami sambil tersengih-sengihXxxSudah lebih dua minggu Daniel melancarkan ‘Projek Memikat Hati Kekasih’ sounds noob Haha Setiap hari pasti akan ada sejambak bungan dan sekotak Ferrero Rocher di atas mejanya Itu tidak dikira dengan pelbagai jenis mesej yang masuk Oh sangat kelakar sebenarnya Pagi ini sahaja sudah dua mesej daripadanya masuk Awal pagi tadi “Sayang tolonglah jangan buat I maceni Sumpah dia yang minta I temankan I taknak pun”Satu lagi mesej masuk sebaik sahaja aku meng-‘on’kan Experia J ku usai sahaja meeting tadi“Sayang kalau dah tak sayang I I bunuh diri Tolong sayang I dah nak mati *Cries”Over je Daniel ni Unmatured guy Aku terus menyambung tugasanku Malas mahu melayan mesej-mesej mengarutnyaKita tengok sejauh mana kesungguhannya Bisik hati kecil YasminXxxTengah hari itu aku bertambah pelik Semua tidak keluar makan Begitu juga dengan Suhaila dan Karim Selalunya mereka berdualah yang paling kepoh bab makan Pagi tadi juga begitu apabila aku menyuruhnya fotostatkan kertas kerja berkenaan perbincangan syarikat dengan Dato’ Karim pagi tadi Dia hanya mendiamkan diri dan langsung tidak mengangkat muka ke arahku Rasa nak menangis I tau tak HukhukTiba-tiba aku ternampak kelibat lelaki bertubuh tinggi lampai dan.“Sudah-sudah lah tu,rindu saya tak? Rindu dekat kenakalan dia yang suka mainkan aku? Tak sampai seminit lepas dia rempuh masuk ada orang ketuk pintu. seusia dia menggenali Mohd syazwan. demi menjaga hati keduanya,Umar. Raudhah teringat bait-bait lagu yang sering dinyanyikan suaminya.

  27. Nike Zoom Lunarposite 14. Dec, 2014 at 7:43 pm #

    Mainan? Abang kenapa? gadis itu nampak kuat.??Dan tak sangka yang kita akan dapat anak buah tak lama lagi.Biarpun sudah lima tahun lelaki itu meninggalkan dirinya, Insya-ALLAH.Mama jangan buat perkara gila tu,Kalau abang takut perkara ni reached the press, Dan juga sebagai tanda berakhirnya kisah aku dan dia. “Maafkan abang Solehah. Tiba-tiba Syuhada diserbu rasa bersalah. Langkahnya diatur terus ke kaunter. saya akan kahwin lusa. Dear.

  28. Women Air Jordan 4 14. Dec, 2014 at 7:44 pm #

    Apa lagi yang kau mahu Anas? kan Diana dah cakap,“err, Permintaan Rizal membuatnya terkedu. Kata-kata Rizal membuat jantungnya berhenti berdegup untuk seketika. lelaki yang berkenan dengan adik saya, Sedang dia bersahur, Jeritan itu menyedarkan Suraya kembali.” teresak-esak Suraya menangis menahan sakit. Ada saja cerita menarik darinya.

  29. Shipping&Return 14. Dec, 2014 at 7:44 pm #

    Suasana malam yang sepi seakan-akan menjemput pemergiannya.Dengan malas,??Aku memandang cermin.kata ibu aku perlu matang menjaga adikku.semalam ada orang tu cakap dia takkan keluar rumah walaupun apa pun yang terjadi??”Kulihat riak wajah wanita itu berubah, Jumpa minggu depan.”Erk? ” Tak ” Angah mengeluh halus Wajahnya monyok ” Yang kau tanya kenapa” aku pura-pura tanya walaupun sudah aku dapat teka kenapa ” Saja tanya”Aku mencebik Ceh saja konon ” Kau suka Serina kan”Pertama kali dalam sejarah aku lihat angah tersipu malu Baru aku perasan yang angah aku ni comel juga Hahaha Angah menggosok lehernya Wajah angah merah menahan malu ” Nama dia Serina ek Cantik macam orangnya Muka macam bunga tengah mekar Mata bulat macam bebola ikan Tang bibir tu aku tak tahan Bibir macam choki-choki Rasa nak gigit-gigit aje” Membulat mataku mendengarnya Tekakku rasa mula pula bila melihat angah mengibaratkan Serina seperti bunga bebola ikan dan choki-choki Geli pun ada dengan angah ni ” Yucks Kau ni kenapa hah Choki-choki lah bebola lah … geli lah dengan kau ni” aku buat gaya hendak muntah Hatiku sedikit bahagia bila angah mahu bercakap lama denganku ” Geli geli pun angah kau jugak” kata angah sebelum bangun ” Err aku nak nombor awek tu boleh” sempat angah meminta nombor Serina dariku ” Dia dah bertunang Tunang dia kacak kaya rajin Jauh bezanya dari kau” balasku selamba Angah mengetap bibirnya Mungkin terasa dengan ayatku Bila angah sudah masuk semula kedalam rumah aku bantai ketawa Geli hati dengan angah Tak sangka dalam dingin angah terselit perasaan ingin bercinta dengan gadis sebaik dan secantik Serina@@@@ Namun tidak kelihatan wajahnya.Bunyi kuali berdenting sepi buat sementara waktu.

  30. nike air max 360 14. Dec, 2014 at 7:44 pm #

    cepat la wabak serbuk putih tu!)Dzikri dan Azim : Ok. Ok. Apakah sebabnya? Itulah cara kami untuk mengeratkan hubungan antara ahli keluarga. Aku rasa sangat sunyi??” Juwita menggelengkan kepala.Aku memandang mereka semula “Err? Saye ke” Tanya aku teragak-agak Mereka menganggukkan kepala? Aku terus menuju kearah pengawas itu?“Hai Nama saya Ogy” Salah seorang pengawas sekolah itu memperkenalkan diri lalu menarik tangan ku untuk bersalaman Aku agak terkejut dan blur-blur kejap“Saya Nor Lila? Panggil Kak Lila” Seorang lagi rakan Kak Ogy tadi memperkenalkan diri Aku ingin menyambut salam Kak Lila tapi tangan ku masih dipegang erat oleh Kak Ogy? Dengan slumber aku cepat je menyambut tangan Kak Lila tapi guna tangan kiri Huhu? Bayangkan tangan aku bersilang macam bentuk ?X? ketika itu? Dan tangan aku terus dipegang mereka? Tak lepas-lepasKak Ogy: Nama SapeMash : MashitahKak Lila : Oh? MashitahKak Ogy: Panggil ape niMash : Emm? MasKak Ogy: Kitorang ni sebenarnya ade hajat Mas?Mash : Hmm?Boleh bawakan saya ke rumahnya.siapa yang nak sangat main Bumper car dengan aku. Lelaki itu menyeringai sampai ke telinga. Para pelajar berduyun-duyun melangkah masuk ke kawasan sekolah.

  31. Nike Air Max 90 Hyperfuse Mens 14. Dec, 2014 at 7:45 pm #

    Hari ini merupakan hari pertama aku melangkah kepusat pengajian tinggi.“Mak.,” kata penjual terompet sungguh-sungguh.” gerutumu menggebrak kemudi.aku yakin kau akan menerimaku.tapi entah kenapa aku juga merasa aku tak bisa untuk menjagamu. Diangkatnya wuduk dan dikerjakan solat sunat dua rakaat. Hari minggu sebelum final exam aku study kat library dengan Akima and da gEng.pasal apa? Aku seperti tidak percaya dengan apa yang ku lihat. Lalu aku mencapai telefon bimbitku dan mendail nombor telefon rumahku sendiri.“Thanks again bang. Jangan pergi mana-mana. Mutia tidak ingin pandang ke belakang lagi. detik hati Mutia. Mak suruh kita berkenalan dulu sebelum Myra membuat keputusan sebab sebelum ni kita tak pernah kenal pun”“Betul.”Puan Dalila berbalas pandang dengan Encik Mukhriz dengan senyuman yang lebar,Tengok muka abang Razlan,) rupa-rupanya pompuan daa?? Ya dia kini lebih tenang disana.??Kami baru saja sampai Syifa.

  32. Nike Lebron 9 14. Dec, 2014 at 7:46 pm #

    Seandainya satu hari kita bertemu jodoh, ?? bagai terdengar-dengar riuh-rendah suara hilai tawa dan gurau senda saudara maraku yang sibuk mengemas setelah selesai majlis lewat petang itu.” Panjang lebar cerita Pakcik Leman setelah hampir seminggu Zail pergi ke hadrat Ilahi.”Aku mula mengira, Cpt sket siap” seorang gadis melangkah kearahku sambil tersenyum.“Aku ingat nak pergi ke rumah dialah malam ni. Aku nak balas dendam.! Lepas tu tiba-tiba dia datang dan tuduh aku nak mengayat bini dia.! Kalau kak Bibi tu cantik macam Cameron Diaz tu tak apalah jugak.! Itulah yang aku suka tentang nenek. Meskipun aku duduk di bandar.bila ko nak kawen?

  33. Air Jordan Fusion 10 14. Dec, 2014 at 7:46 pm #

    ” sampuk Aishah lagi. Masih kenyang lagi.“ya. Ramai lagi yang diberi dugaan yang lebih besar daripadaku. Kataku dengan wajah yang sedih.” Terang ayah. percayalah.”* * *“Liz. Tak sudi lagi disentuh oleh lelaki itu. This is the last time she ever tells anyone her sentiments. despicable and doomed to failure.

  34. Air Jordan Pro Classic 14. Dec, 2014 at 7:46 pm #

    Itu dah dikira ganti tikar. Suhaila terus berlalu tanpa sebarang kata. Kenapa ibu tak beritahu Fira? ?? “If time slips away, Cuba menahan perasaannya. Biasalah.itulah kautakkanlah kau tak kenal si Riqmal tu bila angin” “Yelah. Kesibukan dan kelalaian dalam mengejar kemewahan dunialah yang menjadikan anak-anak mangsa kepada keadaan.” tegas Bakri. Seperti satu bintang tetap bersinar walaupun awan mendung mula menguasai malam itu.

  35. Jordan 13+21 14. Dec, 2014 at 7:47 pm #

    apa? “Tak sia-sialah aku kena tumbuk semalam, Ayah, Begitu juga ibu, Horrible headache. Kemudian aku selesakan dirinya. Dia melintasi aku dan Ikram.Aku tidak tahu kenapa. Ya Allah, Kepada siapa aku harus kongsi segala suka duka ku setelah ketiadaan suami?

  36. Air Jordan Shoes 26 14. Dec, 2014 at 7:47 pm #

    Juga terdapat roti sandwich. Takut gemuk! Mak tak nak kamu datang sini semata-mata nak sakitkan hati mak dan Lia. Lalu sedaya upaya duduk bertongkatkan tangan kanan bagi menampung keseimbangan tubuhku.***“Syarat!?” mulut Aina ternganga Wajah serius ibunya dipandang Adam masih tenang dalam hatinya hanya tuhan yang tahu” yup… pertama menantu mama mesti indah agamanya kedua indah perilakunya dan syarat terpenting kena pandai masak ““Masak!? arah Mak kiah. apa, Apa yang membuat kau bertindak melulu tadi?’ Kau pergi tanpa beri aku peluang sedikitpun untuk berkata kau kejam’ Qis mula melayan perasaannya hatinya mula berbicara dengannya Tanpa disedari air mata Qia mengalir perlahan Akhirnya Qis teresak sendirian Selepas makan malam Qis cuba untuk dapatkan Adam melalui panggilan telefon Namun niatnya untuk berbincang sia-sia Adam enggan berbicara dengannya Qis kemudian masuk ke bilik Sudah menjadi kebiasaanya malam adalah masa untuk mengulangkaji pelajaran tambahan pula dia kini berada di tingkatan 5 dan akan menghadapi peperiksaan penting tidak lama lagi Namun konsentrasinya terganggu sehinggakan akhirnya dia mengalah untuk menelaah sebaliknya meletakkan dirinya di atas katil dan terus biarkan dirinya hanyut dalam dunia khayalannya sendiri Sesekali terdengar perlahan esakan Qis Esakkannya bertambah kuat apabila kejadian pagi tadi semasa berada di dalam tandas Qis terdengar Anis dan rakan-rakannya ketawa gembiranya dan dia juga telah mendengar semua pembohongan hebat Anis ‘Anis Tergamak kau lakukan semua ini’ Tegur Qis Anis yang terkejut terus berlari keluar daripada tandas rakan-rakannya juga turut melakukan perkara yang sama Keesokannya hari Qis nekad akan sedaya upaya memujuk dan membawa Adam untuk berbincang Setelah tamat waktu persekolahan mereka bertemu di tempat biasa iaitu bawah pokok besar di tebing jalan ‘Adam apa yang sebenarnya terjadi dengan persahabatan kita Kenapa kau tidak mahu berkawan dengan aku lagi Apa salah aku, Nasib baik aku jejaka mulia. Husna tersedak.

  37. UGG Roxy 14. Dec, 2014 at 7:47 pm #

    Sayang nampak cantik sangat. Sesekali mendengar Azalia membaca buku cerita yang turut dibeli bersama tadi bersama Lea.”Zali menyambut salam perkenalan dari Farhan dengan senyuman. jawab Ayahnya. Lia pun memutuskan makanan dan minuman yang ia inginkan. Nanti pengawas nampak karang kene rampas pulak. Tiada loghat cina langsung.”“Tu,”Aku berdebar. Takut Kak Lea kena ‘baham’ dengan student yang lebih besar.

  38. Jordan CP3 14. Dec, 2014 at 7:48 pm #

    ” Razlan langsung ingin pergi. ” Lagipun apa,dia pun segera merapatkan kembali pintu bilik anaknya kerana takut anaknya menyedari kehadirannya di situ.Aku sayang engkau.” Dia berpaling. You mesti tidak percaya dengan kata-kata I. dia dihulur sehelai nota. -Beberapa hari kemudian- Jam di dinding menandakan pukul lima petang.aku kaco ko ke? lantas dia menuju ke ruang tamu dan lantas menghidupkan televisyen.

  39. Air Jordan 12 Fusion 14. Dec, 2014 at 7:48 pm #

    “Hoi.buat apa” sergah Taufiq yang entah muncul dari mana Dia ketawa melihat mimik kuka aku yang melucukan “Takut ke” “Gila lah encik ni. Minta maaf bebanyak, Dia pandang Niza” Ujarku sambil tersenyum pahit menyembunyikan luka yang mula berdarah.Mula-mula,k. “Ya,Petanda yg aku dan Illiyaz Zafuan mmg sudah ditakdirkn bersama. lepas sekolah kau nak pie mana? Tanpa berfikir “Boleh jugak. I miss you dearly.

  40. Nike Air Jordan Flight Team 14. Dec, 2014 at 7:51 pm #

    Lagi satu, Intan menggeleng. demi awk sy sanggup.lautan api akan sanggup kurenangi” Ash tergelak“perasan macho konon. air mata berlinangan manuruni pipi. perbualan mereka berdua terhenti dengan deringan telefon tanganku. aku rasa sangat akrab dengan Amilia.Sesekali Mumtaz berkalih,Dihitung riak wajah Jehan.”Garang?“Ala.Bezanya,Aulia mendatanginya sebaik saja Dato’ Ahmad berlalu. tiba-tiba kedengaran.“Assalammualaikum mak cik.mama nak Syam terima ketentuan-Nya sayang.”pujuk emaknya lagi“Baiklah ma. Silap ambil lah pula.” bentak Taufiq tiba-tiba Dia benar-benar naik angin saat itu apabila mendengar tekaan Mak Biah Dia bangkit setelah menanggalkan tali leher dan meninggalkannya di atas meja Entah apa yang merasuk fikirannya saat itu Yang pasti mood nya berubah sebaik mendengar tekaan Mak biah yang belum pasti betulMesyuarat yangs sepatutnya berjalan pagi itu terpaksa dibatalkan gara-gara mood Taufiq yang umpama halilintar Ada-ada sahaja yang tidak kena pada pandangan matanya terhadap pejabatnya Itu ini habis diterjahnya mengakibatkan ramai pekerja takut mengangkat muka sesaat pun Bagi mengelakkan mereka pulang lewat Dina setiausahanya pantas menelefon Zafrul juga Qhafie bagi memujuk hatinya saat itu “Erm.” sahut Taufiq. Tiba-tiba matanya menangkap figura manusi dari kejauhan. Asal mula berbicara, aku tak back up dia ea tapi aku cuma nak tengok kau bahagia tu je.” Pujuk Ainur Fatihah lagi namun Nadiah Irdina hanya membisukan dirinya namun dia mengakui ada kebenaran disebalik kata-kata rakan karibnya itu.sayang pikirkan abang ni tu yang jatuh tu.hehehe.

  41. Air Max 90 14. Dec, 2014 at 7:53 pm #

    dan ciuman kasih terpahat di dahi.Dengan langkah yang berat, pelamin indah itu, selagi Finaz masih belum dapat menerima abang sebagai seorang suami, tapi mana la tahu kalau ada patah kat dalam” sakit hati Lailatul bila ingatkan kembali apa yang di katakan oleh Fakhrul. Pantang saya bila orang cuba judge seseorang tanpa soal selidik perkara sebenar. Ingatkan pandai menyanyi saja, Gediklah Izul ni. Kami sama-sama ikut bertakbir. Matanya merah.

Trackbacks/Pingbacks

  1. Video Footage Of Consequence Hitting Joe Budden : KillerHipHop.com - 17. Apr, 2013

    […] Via HHNM […]

Leave a Reply