Mindless Behavior is a young R&B group who have been causing some buzz with their first single ‘My Girl’. They are currently the opening act for Justin Bieber on tour. Now they have snagged Ciara, Lil Twist & Tyga for the official remix, a video for which was shot in LA this past week.

Download here – My Girl (Remix) (Feat. Ciara, Lil Twist & Tyga)

Follow Hip Hop N More on Twitter: @HHNMblog

Rate This:
1 stereo2 stereos3 stereos4 stereos5 stereos
(1 votes, average: 1.00 out of 5)
Loading...Loading...
Trending Today
by RevContent
  • rocroyalfan143

    im sooo glad 2 add the first comment but anywayz this song go hard cnt wait 2 see the video,thanks 2 mindless behavior,ciara,tyga and screen records for making this a great success and helping MB EVEN BECOME FAMOUS..

  • Pingback: Rap-Up.com || New Music: Mindless Behavior f/ Ciara, Tyga, & Lil Twist – ‘My Girl (Remix)’()

  • Pingback: New Music: Mindless Behavior f/ Ciara, Tyga, & Lil Twist – ‘My Girl (Remix)’ – The Leakers -()

  • Pingback: New Music: Mindless Behavior f/ Ciara, Tyga, & Lil Twist – ‘My Girl (Remix)’()

  • Pingback: Music: Mindless Behavior “My Girl (Remix)” Ft. Ciara, Tyga & Lil’ Twist()

  • Pingback: Mindless Behavior feat. Ciara, Tyga & Lil Twist – “My Girl (remix)” « Grown Folks Musik()

  • Amber

    This is pretty great sounds amazing. Bass sounds goos in it

  • http://hiphopandmore Destiney Jones

    you guys are so cute and lyrics to all your songs are amazing

  • http://DAJA@YAHOO.COM ms.kerra

    WILLOW ANIT THING THATS Y I DONY LIKE HER IN THATS SONG GREAT.

  • http://yahoo.com SHANTEL BONNER

    MINDLESS BEHAVIOR IZ MA FAV SINGING GROUP IN DHA WORLD I LUV YALL SOOOOOOO MUCH U ALL R SO CUTE BUT IF I HAD TO CHOOSE A FAV IT WOULD SOOOOOOOO BE RAY RAY U R SOOO HOT LUV ALL YALL SOOOOO MUCH LUV YALL SONG MY GIRL SOOOOO MUCH LUV YALL TOO DEUCES LUV YA

  • fly money

    Ciara is so HOT and SEXY

  • mrs.right01

    hey that song is good and there fine

  • http://yahoo.com Takira

    This song is cute, it’s better than the original. <3

  • kayla

    oooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooohhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh my the mindless is cute tyga and lil twist is poping hot and sexy

  • kayla

    oooooooooohhhhhhhhhhhhhhhh my the mindless is cute tyga and lil twist is poping hot and sexy

  • jessica

    omg this song rox and so does roc royal

  • julia

    ficou muito legal!!!!!my girl remix focou d+!!!!!S2mb!!!!!

  • http://mindlessbehavior ladiiProdigy #1

    143 mindless behavior i luv yall i luv u mor prodigy yall are sooooooooooooooooooo cute!HOPE 2 see u in the Future lik the song oh and hey prodigy if u are lookin Mrs.Right im her

  • http://mindlessbehavior ladiiProdigy #1

    i luv your new song my girl remix 143 luv

  • http://mindlessbehavior ms 2 pretty 4 you

    hey yall dis iz ladii prodgy from the one above i just cant stop thinkin about u prodigy u r sooooooooooooooo hot , cute , sexy and many morei wish i could see u i wacht al your videos u r so fine. 143 prodigy 143 i luv u prodigy.

  • t-reezy

    i like mindless behavior its just all these girl chasing after them………….before they was famous i bet all these girl wasnt on them like they is now be real about it they dont want yall cause if they did you’ll have him anyway ……….143 princeton and prodige

    and thats all i got to say and 4 the boy CIARA dont want yall

  • http://Gmail Ke-Ke

    THIS IS MY JAMZ AND THEY ARE SO CUTE

  • http://www.Facebook.com precious mama

    All of ahem jxtt Sexxie.!!!!!!!

  • http://mocospace shauna

    hi i am only 13 years old and i love you guys i have posters all ovr my room i can do alot of singing and i want to be in with the group but that will never happen
    here is one of my church songs when i was a solder my hill by now i see a great vill miles ago well i sing and seles my hill by now i fill like runing my last mile home oh ya i fill like running my last mile hone i see a great ville miles ago and that is my song thank you call at 621-0594 thank you i live in alabama dalville

  • jaijai

    i luv mindless behaviior wanna see yall in concert and hope yall do have a concert ova here i heard yall were in mytown now baby!!!!!!!!!!!!

  • jaijai

    ok look all u gurlz out there im the future mrs.right 4 roc royal and im his gurl i luv roc royal not just cuz hes famous its cuz i wanna know him im not like that 1 time gurl helk no im an all time gurl so roc royal hit me up 143;)peace

  • http://YAHOO.COM destiny

    YOU ARE THE BEST YOU ARE SO CUTE AND HOT IM WILLING TO MEET YOU I CANT WAIT TO SEE.

  • flippy

    U guys are off da shiz. I luv ur songs, u know all i wanna say is keep up da gud work YA HEARD

  • http://google artavia

    i lov u guys so much i wish i could meet u guys prodigy and raerae are so fine. i live in beechlane.

  • http://mindlessbehavior#girl jazmine faulk

    i think that mindless behavior is fun to be with and i would not think nothing less of you for no body
    p.s o m gosh i love you guys

  • http://Hiphop-n-moreCom Kelsiey stewart

    Roc royal is so fine !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • http://Hiphop-n-moreCom Kelsiey stewart

    Love prodigy roc royal ray ray and last but most princeton

  • http://Hiphop-n-moreCom Roc royal wifee

    143=) i know i changed my name to roc royal wifee it was kelsiey stewart the reason i changed my name is because im obsssed woth him

  • http://facebook TaDashia

    heyy ihm dada inn i remeber seeing them at the barber shop in shreveport bhut now i kno who they is im so in love wit them kmsl mindless ova rayray…

  • http://facebook pretty barbiee chick/mrs.rite

    oowei ilu rayray in prodigy in cece nohomo

  • Mercedes

    SEXY I LOVE U ROC ROYAL,PRINCETON,PRODEGY,RAY RAY

  • http://www.facebook jasmine

    i like you mindless behavior

  • http://www.facebook jasmine

    i like princeton

  • jackie

    Rock the top Ray Ray , you got the hat Roc, Princton i like the afro,and Prod best 4 last you know it i like your swagg.

  • Lil Miss Swaggers4

    I <3 this song its mindless like me

  • http://google alyssha

    dont rayray look sexy and the rest

  • http://youtube swagnificent girlZ

    dis iz a very nice pic. N look at prodigy he looks soo hoooot well dey all do but prod …wow I LUV MB ..143

  • http://YAHOO.CLOM KIKI AKA RAYRAY’S WIFE

    I LOVE ALL OF THE MINDLESS BEHAVOIR CREW AND IM THE GIRL THAT LUVS ALL OF THEM AND IM RAYRAY’S #1 GIRL ALLLLL THE WAY !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!SO DONT HATE!!:)

  • http://YAHOO.CLOM KIKI AKA RAYRAY’S WIFE

    <3

  • RAY RAY

    thanks for all the comments thank you guys LOVE yours so much no hoke <3

  • http://YALI yalixithap

    mmm pos yo vivo en colombia y me incantan y pienso q todos estan lindooooosss…. los amooooo kizz….

  • http://www.anothervenus.com/brandmax-%E3%82%AB%E3%83%AB%E3%83%86%E3%82%A3%E3%82%A8-%E3%83%8F%E3%83%83%E3%83%94%E3%83%BC%E3%83%90%E3%83%BC%E3%82%B9%E3%83%87%E3%83%BC%E3%83%AA%E3%83%B3%E3%82%B0-750pg-12 超歓迎 トートバッグ

    I always spent my half an hour to read this webpage’s articles daily along with a cup of coffee.

    my homepage … 超歓迎 トートバッグ